Še roka!
Saderēsim uz to, ka
es varu noturēt katrā rokā
pa milzīgam kokam.
Nē, ne pa jokam.
Iedod man divas ozolzīles.
Katra zīle
ir koks.
Ozols.
/ Ojārs Vācietis /
Krāslavas ģimnāzijas MAZIE ZĪĻUKI darbojas !
1.b klases ČAKLIE ZĪĻUKI dabaszinību stundā, matemātikā, sociālajās zinībās un dizaina stundās darbojās ar pašu rokām savāktajām ozolzīlēm, īstenojot starppriekšmetu saikni.
Jaunais mācību saturs "SKOLA 2030" nosaka:
"Ikviens dabas objekts var paplašināt bērna redzesloku un dabīgo vēlmi izzināt un izpētīt sev nezināmo draudzīgā, nepiespiesta veidā, gūstot atklājēja prieku un gandarījumu. No viena dabas objekta var veidot zināšanas un izpratni ne vien par to, bet arī par tā pārvērtībām un saistībām ar citiem dabas objektiem. Piemēram, ozolzīle: to bērns paceļ un ievēro, ka tai ir vairākas šķautnes un iedobes, tās virsma ir veidota no dažādas krāsas un formas daļiņām utt. Tas var radīt interesi izpētīt arī citus augus, tos salīdzināt pēc izskata, lieluma un krāsas, ļauj vaļu fantāzijai par tās rašanos, izmantošanu, rosina attēlot to, izmantojot veidošanas materiālus, skicēt, rakstīt aprakstu u. tml."
Stunda pagāja RADOŠI un IZZINOŠI.
Dace Samonoviča,
Krāslavas ģimnāzijas 1.b klases audzinātāja
Autora video