Skolēni mācās jaunus jēdzienus un pievērš uzmanību - kā noteikti elementi dažādās konstrukcijās ietekme būves stabilitāti, stiprumu, līdzsvaru un kā ietekmē siltuma saglabāšanu. Skolēni zina, kur un kāpēc konkrētais elements izmantots un kādu ietekmi tas rada kopējā risinājumā.
Veidojot siltumnīcu, māju, skatu torņu un tiltu modeļus, skolēni detalizēti un ar aizrautību skaidroja katru elementu. Varu apgalvot, ka vairāku dienu un stundu ieguldītais laiks ir vērtīgs, jo skolēnu projekti ir oriģināli, interesanti, neparasti, radoši un ar personīgo inženierzinātnisko risinājumu. Prieks un lepnums par padarītu darbu!
Paldies skolēnu ģimenēm par atbalstu materiālu sagādē un projektu veidošanā!
Ludmila Koževņikova, inženierzinību skolotāja