1.klases vides projekts

 Pateicoties SAM projektam Nr. 8.3.2.2/16/I/001 “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai” tēmai "Mācību saturs, STEM un Vides joma", 1.b klase devās ārā - pētīt dabu dabaszinību stundā. 

Kā pētīt dzīvos organismus? Temata apguves mērķis: mācīties novērot apkārtējo organismu (augu un dzīvnieku) pazīmes, ārējās uzbūves īpatnības un saskatīt atšķirības starp dažādiem dzīviem organismiem. Āra nodarbībās skolēni novēro dažādus augus (ziedaugus, sūnas, ķērpjus) un atšķir auga daļas pēc to raksturīgām pazīmēm – lapa, stumbrs, augļi, sakne. 

Skolēni prognozēja, vai var redzēt kādas dzīvas radības. Paņēmām lupas un devāmies uz parku. Apskatījām kādi izskatās koki vēlā rudens dienā.

Ko tik bērni neatrada: sūnas uz koku stumbriem, pētīja kāda izskatās koku stumbru miza, satika arī kādu mazu zirneklīti. Skolēni darbojās pāros un stāstīja par saviem novērojumiem. Mēģināja zīmēt koku mizas zīmējumu - nemaz viegli nebija, bet interesanti.

Nodarbības svaigā gaisā bērniem ir pati interesantākā mācību procesa sastāvdaļa!

Inta Beikule,

1.b klases audzinātāja