1.klase eksperimentē

SKOLA 2030 uzsver: Dabaszinātņu mācību jomas apguves mērķis skolēnam ir atpazīt, piedāvāt un izvērtēt skaidrojumus noteiktam dabas parādību klāstam; izmantot pētnieciskās prasmes problēmrisināšanā, pētījumu veikšanā; analizēt un izvērtēt datus, izteikt viedokli un argumentus dažādos veidos un no datiem izdarīt secinājumus; rīkoties atbildīgi apkārtējās vides saglabāšanā.

Dabaszinību mācību priekšmets veido skolēna dabaszinātnisko pratību līdztekus bioloģijas, fizikas, ģeogrāfijas un ķīmijas mācību priekšmetiem. Dabaszinību mācību priekšmeta apguves mērķis skolēnam ir veidot skolēna izpratni par dabas sistēmu vienotību un procesu likumsakarībām tajās. 

Skolēns pēctecīgi pilnveido un apgūst pētnieciskās darbības prasmes. Mācību satura izpratne tiek veidota izsakot pieņēmumus, kurus pārbauda, veicot eksperimentālās darbības, tostarp arī par maldīgiem priekšstatiem. 

1.klasē notika pētniecības nodarbība dabaszinībās Eiropas sociālā fonda projekta  “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai” (projekts Nr. 8.3.2.2/16/I/001) ietvaros. Skolēni ar aizrautību prognozēja, pētīja, veica eksperimentus. Protams, bērniem vienmēr vairāk patīk praktiskās nodarbības.

Inta Beikule,

1.b klases audzinātāja