STARPPRIEKŠMETU SADARBĪBA

Dažādu mācību priekšmetu skolotāju sadarbības rezultātā var panākt, lai skolēnam veidotos plašāks, starpdisciplinārs priekšstats par apgūstamo tematu. Viens no svarīgiem aspektiem jaunajā kompetenču pieejā ir integrēta un jēgpilna mācīšanās.

Ar 4.b klasi datorikas stundās veidojām prezentācijas par dabas parādībām. Skolēni meklēja informāciju par dažādām dabas parādībām, kuras mēs sastopam ikdienā. Patstāvīgi pētīja, noteica, kurā gadalaikā un pie kādiem apstākļiem tās ir redzamas. Papildus skolēni arī attīstīja loģisko domāšanu, iemācījās jaunus jēdzienus, pilnveidoja lasīšanas un rakstīšanas prasmes, iemācījās meklēt un atlasīt svarīgāko informāciju par tematu.

Ar 4.c klasi veidojām darbus par izlasīto grāmatu. Lieliska metode, lai ieinteresētu skolēnus valodas apguvē un attīstīt domāšanas, izziņas, saziņas un radošo izpausmi. Skolēniem ir svarīgi iemācīties skaidri, saprotami, literāri pareizi un atbilstoši saziņas situācijai paust savas domas, jūtas un uzskatus mutvārdos un rakstu formā.  Prezentācijas palīdz uztvert, izprast, analizēt un interpretēt informāciju un idejas dažādos formātos.

Krāslavas ģimnāzijas 4.b klases audzinātāja Anita Teiviša,

4.c klases audzinātāja Irēna Jakovele,

datorikas skolotāja Daiga Kušnire